Re: [XP Prof] Problem ze stylami w przegladarkach

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 18:23:44 MET

*Johnny* napisał(a):

> To jest cos lokalnego w kompie, bo gdy podlacze innego kompa do lacza to
> wszystko jest ok. A proxy nie uzywam, antywira wylaczylem do testu i tez
> nic, firewalla mam tylko z XP. A klopot nadal pozostal :-(
> Przyjdzie robi reinstalacje, buuuuuu, jak ja tego nie znosze, potem
> instalacja dziesiatek narzedzi, brrrrr....moze jeszcze ktos ma pomysl?

Hmm... wcześniej o tym nie pisałem, bo wydawało mi się nieprawdopodobne
żebyś nie zauważył czegoś dziwnego w innych miejscach systemu (menu, okna
dialogowe itp.), ale skoro reinstal w perspektywie może warto to
sprawdzić? :)
Czcionki w porządku? Przynajmniej te najczęściej używane do wyświetlania
stron WWW pod Windows, czyli Times New Roman, Arial, Tahoma czy co tam
jeszcze? Głównie chodzi mi o to czy arial.ttf, times.ttf itd są "na
miejscu" i nie uszkodzone.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]