Re: Remote Desktop nie działa - IP publiczne, firewall wyłączony

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews1_at_gazeta.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 16:12:34 MET

"Apsik" <czahu@_TNIJ_o2.pl> wrote in message
news:eo07c1$df6$1@inews.gazeta.pl...
> Witam, prosba o pomoc:
> Przejmowanie konsoli działa tylko w jedną stronę tzn. z mojego domowego
> komputera mogę przejmowac komputery, nie ma opcji aby przejąć mojego
> kompa z internetu (działa za to przejmowanie mojego kompa wewnątrz sieci
> domowej): - ip jest publiczne, ping z internetu odpowiada
> - firewall wbudowany w XP wyłączyłem dla pewnosci
> - w system properties zaznaczyłem opcje Remote Assistance oraz Remote
> Desktop (user z hasłem dodany)
> 1. Jaki jest powód ze nie moge przejąc mojego kompa z izternetu pomimo ze
> odpowiada ping
> [...]

Sprawdź czy słuchasz na wszystkich interfejsach (w przypadku występowania
większej ich ilości :)

netstat -n -a

Szukaj:
Proto Local Address Foreign Address State
TCP 0.0.0.0:3389 0.0.0.0:0 LISTENING

Zajrzyj też do: Administrative Tools -> Terminal Services Configuration ->
Connections -> RDP-Tcp (Właściwości, zakładka "Network Adapter" ). Masz tam
wybrane "All network adapters configured with this protocol", czy tylko
wewnętrznego NICa?

No i zawsze pozostaje pytanie czy faktycznie poprawnie jest przekierowany
TCP 3389 na Twój IP.

--
Darek (DAKOTA)