Re: [XP Prof] Problem ze stylami w przegladarkach

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 19:52:59 MET

*Johnny* napisał(a):

> Mam bardzo nietypowy i dziwny problem. Otoz 3 dni temu w jednej chwili
> rozne strony internetowe we wszystkich przegladarkach jakie mam
> (Opera,Fx,IE) zaczely olewac niektore style na stronach i pokazywac
> czcionke pochylona zamiast prostej. Otwieram np. strone o2.pl i "Gorace
> wiadomosci" mam wypisane italic'iem (moge wrzucoc screeny)
> I tak jest takze z innymi textami, na roznych stronach. I to zarowno w
> Operze, Fx jak i IE. Pliki CSS sie sciagaja i sa w pelni sprawne, w
> Firefoxie pluginami podgladam czy style sa wczytane i pokazuje, ze jest
> styl Normal.
> [...]

Pewności czy to będzie to też nie mam. ale chciałeś pomysły :)

Może to "sprawka" jakiegoś proxy? W sensie proxy zewnętrznego
(ogólnodostępne bym pominął, prędzej coś bliżej Ciebie, np u osiedlowego
ISPa - jeśli korzystasz). Albo (co chyba bardziej prawdopodobne) proxy
lokalne - antywirus skanujący ruch na porcie 80, firewall z dodatkową
funkcją blokowania reklam czy w końcu coś specjalizowanego w stylu Proxy+,
privoxy itp. itd.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]