Re: Windows 2003 Std - padnięcie domeny?

Autor: Tomasz Onyszko <t.onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 19:51:14 MET

tomek.krasuski@op.pl wrote:
> SBS widzi 2003std i w otoczeniu sieciowym i nawet mogę się dostać do plików
> na serwerze 2003, w drugą stronę nic.

Hmmm ... nie wiem, trudno zgadywac co sie tam stalo bo SBS to dziwny
zwierz. Stawialbym na to ze SBS w tej chwili "przypomnial" sobie ze nie
lubi byc dolaczany do innej domeny i teraz wariuje.

Z drugiej strony powod moze byc bardziej prozaiczny - na przyklad
problem z DNS.

Mozesz wykonac na obu DCDIag i netdiag i zobaczyc jakie bledy pokazuja.

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/ - (PL)