problem z DVD-RAM pod win. XP Media Center Edition

Autor: Cyklista <cyklista0_at_interia.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 01:55:53 MET

Witam!

Mam problem z DVD-RAM Matsushita UJ-850S zainstalkowanym w notebooku
Acer Aspire 5100.

Otórz pod windowsem ma problemy z czytaniem płyt DVD+R zapisanych na
innym komputerze Lampka. miga ale nie słychać nawet, żeby się silnk się
rozpędzał. Sprawdziłem czy nie ma wirusów lub innego robactwa, ale nie
ma. Na tym samym komputerze pod Ubuntu śmiga bez problemu, więc nie jest
to chyba kwestia sprzętu. Co to może być???

Pozdrawiam

Przemek