[XP Prof] Problem ze stylami w przegladarkach

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 11:39:33 MET

Witam

Mam bardzo nietypowy i dziwny problem. Otoz 3 dni temu w jednej chwili
rozne strony internetowe we wszystkich przegladarkach jakie mam
(Opera,Fx,IE) zaczely olewac niektore style na stronach i pokazywac
czcionke pochylona zamiast prostej. Otwieram np. strone o2.pl i "Gorace
wiadomosci" mam wypisane italic'iem (moge wrzucoc screeny)
I tak jest takze z innymi textami, na roznych stronach. I to zarowno w
Operze, Fx jak i IE. Pliki CSS sie sciagaja i sa w pelni sprawne, w
Firefoxie pluginami podgladam czy style sa wczytane i pokazuje, ze jest
styl Normal.
Skanowalem kompa roznymi antyvirami, bo podejrzewalem, ze moze siedzi jakis
robal, ale nic nie znalazlem. Nie mam juz pomyslu, co to moze byc.
Macie pomysly?

pzdr
Johnny