Re: DOS - czy ktos jeszcze pamieta?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 12:18:07 MET

"sTav" <marmro9@o2.beztego.pl> wrote in message
news:em7jn3$bh7$1@nemesis.news.tpi.pl...
>W artykule news:c917me.fi1.ln@kwinto.prv,
> niejaki(a): Michal Kawecki z adresu <kkwinto@o2.px> napisal(a):
[...]
> Ale to dotyczylo tzw. Shadow RAM
>
> Byc moze sa tez tam opcje dotyczace
>
> A na
>
> Skoro jest to kopia dysku, to ustawienia dos'u mu sie nie zmienily.
>
> Grzebanie w BIOS uwazam za calkiem zasadne, ale w zakresie skopiowania
> (przeniesienia) ustawien LPT (RAW. ECP, EPP) porty, IRQ, itd.

Mozliwe. Ja jednak mialem kiedys problem z plyta glówna, która zajmowala na
wlasne potrzeby czesc niskiej pamieci i pewien stary specjalistyczny program
DOS-owy przez to dzialal wadliwie. Pomogla zmiana komputera. Stad moje
podejrzenia i sugestia, zeby sprawdzic dostepnosc pamieci na nowej plycie
glównej w porównaniu do poprzedniej. Zreszta ZTCP nawet same programy do
zarzadzania pamiecia (emm386, qemm) maja przelaczniki dopasowujace je do
konkretnego, specyficznego sprzetu.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadajac zmien px na pl/