Licencja T-CAL Device;

Autor: adas; <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 12:13:52 MET

Hej!

Zalozmy, ze mam serwer Windows 2003 z uaktywnionym serwerem
terminali - mam zakupione dla niego np. 50 licencji CAL oraz
1 licencje T-CAL Device (slownie: jedna licencje). Dostepy
do serwera realizowane sa protokolem RDP z sesji terminalowych
serwera pracujacego pod kontrola systemu Linux - czyli userzy
loguja sie terminalowo do x-ow na Linuksie, stad przez RDP
wataha uzytkownikow leci na Windows 2003 Server.

Czy taki dostep zadziala na jednej licencji T-CAL?

pzdrv;
adas;