Re: DOS - czy ktos jeszcze pamieta?

Autor: sTav <marmro9_at_o2.beztego.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 03:41:23 MET

W artykule news:c917me.fi1.ln@kwinto.prv,
niejaki(a): Michal Kawecki z adresu <kkwinto@o2.px> napisal(a):

> "first" <mail@snailmail.ru> wrote in message
> [...]
>

> ZTCP w BIOS-ie starszych plyt glównych mozna wlaczyc/wylaczyc cache
> BIOS-u i cache karty grafiki.

Ale to dotyczylo tzw. Shadow RAM

 Byc moze sa tez tam opcje dotyczace
> ilosci pamieci dostepnej dla DOS. Spróbuj tam pogrzebac.

 A na
> poczatek sprawdz, ile "niskiej" pamieci masz do dyspozycji na starym,
> a ile na nowym komputerze. Przy dobrze skonfigurowanym DOS-ie powinno
> jej byc ponad 600 kB.

Skoro jest to kopia dysku, to ustawienia dos'u mu sie nie zmienily.

Grzebanie w BIOS uwazam za calkiem zasadne, ale w zakresie skopiowania
(przeniesienia) ustawien LPT (RAW. ECP, EPP) porty, IRQ, itd.

--
Pozdrowienia!
 /-/ Mariusz