windows z elms

Autor: sonax <sonax_at_poczta.fm>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 15:07:13 MET

Wiatam!

Jako student Politechniki Warszawskiej mam konto na MSDN i możliwiść pobierania
oprogramowania. Mam następujący problem.

Ściągam sobie Win x64, w wyniku czego mam na dysku obraz ISO, wypalam go i mam
bootowalną płytkę instalacyjną, ok. Gorzej jest gdy ściągam Win XP SP2 PL. Wtedy
nie wiem z jakich powodów (jest napisane, że też powinien być obraz ISO) zamiest
pliku obrazu ściąga mi się poprostu katalog z zawartością płyty instalacyjnej.
Jak mam z tego teraz zrobić normalną bootowalną płytę?