Re: backup tasmowy - software

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 16:30:47 MET DST

On Fri, 15 Sep 2006 07:04:00 +0200, Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>
wrote:

>Pod Win 2000 i Win 2003 ArcServer chodzi doskonale. Ale ma jedną
>upierdliwość - każda opcja (typu obsługa biblioteki taśmowej) wymaga zakupu
>dość drogiej licencji. Na miejscu autora wątku rozważyłbym zakupienie
>upgrade do Backup Execa 10 (teraz już Symantec, kiedyś Veritas). Można też
>rozważyć TSMa, albo EMC Retrospect.

wlasnie rozwazam. retrospec mnie zirytowal kiedys potwornie, bo to byl
soft najpierw dostepny na maca, potem dopiero przeniesiony na PC.
problem polegal na tym, ze dopiero w praktyce okazalo sie, ze tasmy
zapisane na PC, nie sa odtwarzane na MACu i odwrotnie. od tamtego
czasu staram sie obchodzic ten produkt z daleka, ale ze teraz
makowkami nie musze sie teraz jzu przejmowac, to moze dam mu szanse.
tylko dlaczego akurat on? w czym moze on byc lepszy od innych.
co do backup exec, z tego co wiem, nie istnieje taki upgrade z wersji
ktora posiadam (seagate'a) do nowej wersji. btw. ten program tez
sklada sie z modulow, na ktore trzeba wykupywac licencje.
a co powiesz o brighstore. ponosc najczesciej uzywany soft w
srodowiskach korporacyjnych. <rs>