Re: backup tasmowy - software

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 07:04:00 MET DST

On Thu, 14 Sep 2006 15:09:02 -0400, rs wrote:

> dzieki za odpowiedz.
> ArcServe, tez uzywalem. mialem potworne problmey z odpalanim tych
> enginow pod w2000. pod NT chodzilo bardzo gracko, ale to mimo wszystko
> jeden z bardziej pokracznych softow tego typu jakie widzialem mimo, ze
> robil wszystko co mu sie kazalo. z tego co pamietam nie potrafil
> jednak drukowac z zawartosci calego archiwum, ani chyba przeszukiwac,
> ale tego nie jestem pewien. <rs>

Pod Win 2000 i Win 2003 ArcServer chodzi doskonale. Ale ma jedną
upierdliwość - każda opcja (typu obsługa biblioteki taśmowej) wymaga zakupu
dość drogiej licencji. Na miejscu autora wątku rozważyłbym zakupienie
upgrade do Backup Execa 10 (teraz już Symantec, kiedyś Veritas). Można też
rozważyć TSMa, albo EMC Retrospect.

--
Pozdrawiam
Piotrek