Re: Otoczenie sieciowe blokuje niektóre pliki

Autor: B.G <b0ggac.usunto._at_wp.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 23:13:52 MET DST

Użytkownik "Baobam" <baobam@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1835yz43f0r5t.yh28y7ppsztn.dlg@40tude.net...

> +--B2 | nie ma rozwiązań. Proszę uprzejmie o pomoc.

Spotkalem cos takiego, pomiedzy dwoma maszynami z XPsp2.
Sytuacja wyglada jak opisales. Zastosowane uprawnienia na katalogach "A" i
"B" sa identyczne a user zdalny (po kablu) do "A" wchodzi a do "B" nie.
Dodatkowo zauwazylem lepszą ciekawostke; nie da sie wejsc do "B" przy pomocy
obrazkow (ikon) ale da sie z konsoli polecen (cmd.exe) poleceniem "cd"
(oczywiscie po wczesniejszym zmapowaniu zasobu pod jakas literke); dalej -
wpisanie polecenia "dir" nic nie wyswietla chodz pliki sa tam... dziwne.
Oczywiscie ten sam user ale zalogowany lokalnie, ma bezproblemowy dostep do
tych katalogow i plikow wg uprawnien, niezaleznie czy korzysta z explorera
czy z konsoli.
Cuda Panie...
Nie przeszkadza mi to za bardzo, wiec narazie nie szukalem na sile przyczyny
tego zjawiska. Googlowanie nic nie pomoglo i problem (narazie) lezy "na
polce".

--
B.G          GG#51489