Re: Otoczenie sieciowe blokuje niektóre pliki

Autor: Baobam <baobam_at_o2.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 10:57:02 MET DST

Dnia Thu, 14 Sep 2006 23:13:52 +0200, B.G napisał(a):

> Użytkownik "Baobam" <baobam@o2.pl> napisał w wiadomości

> Spotkalem cos takiego, pomiedzy dwoma maszynami z XPsp2.
> Sytuacja wyglada jak opisales. Zastosowane uprawnienia na katalogach "A" i
> "B" sa identyczne a user zdalny (po kablu) do "A" wchodzi a do "B" nie.
> Dodatkowo zauwazylem lepszą ciekawostke; nie da sie wejsc do "B" przy pomocy
> obrazkow (ikon) ale da sie z konsoli polecen (cmd.exe) poleceniem "cd"
> (oczywiscie po wczesniejszym zmapowaniu zasobu pod jakas literke); dalej -
> wpisanie polecenia "dir" nic nie wyswietla chodz pliki sa tam... dziwne.
> [...]

U mnie jest tak, że widzę, zawartość tych podkatalogów, jedynie nie mogę
doknać operacji na tych plikach z powodu odmowy dostępu. Problem zawsze
dotyczy tych samych podkatalogów. Nawet po restarcie serwera i klienta.
Jeszcze drugi problem polega na tym, że w ogóle nie mogę wejść do
udostępnionego katalogu z powodu komunikatu o braku pamięci serwera.
Również tylko w przypadku niektórych katalogów i nie znika po restarcie.
Winny jest tu na pewno Windows XP (ja również mam SP2), ponieważ identyczne
komunikaty są na 2000 i 98. W tej chwili usunąłem wszystkie wpisy w
rejestrze o udostępnianych katalogoach. Stworzę je ponownie. Może da to
jakiś efekt.

--
Pozdrawiam,
Baobam