Re: Otoczenie sieciowe blokuje niektóre pliki

Autor: Baobam <baobam_at_o2.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 12:57:19 MET DST

Dnia Thu, 14 Sep 2006 23:13:52 +0200, B.G napisał(a):

> Użytkownik "Baobam" <baobam@o2.pl> napisał w wiadomości

> Spotkalem cos takiego, pomiedzy dwoma maszynami z XPsp2.
> Sytuacja wyglada jak opisales. Zastosowane uprawnienia na katalogach "A" i
> "B" sa identyczne a user zdalny (po kablu) do "A" wchodzi a do "B" nie.
> Dodatkowo zauwazylem lepszą ciekawostke; nie da sie wejsc do "B" przy pomocy
> obrazkow (ikon) ale da sie z konsoli polecen (cmd.exe) poleceniem "cd"
> (oczywiscie po wczesniejszym zmapowaniu zasobu pod jakas literke); dalej -
> wpisanie polecenia "dir" nic nie wyswietla chodz pliki sa tam... dziwne.
> [...]

Udało się. Problem z brakiem pamięci rozwiązałem w ten sposób
http://support.microsoft.com/?id=177078
wpisałem wartość 14 bo przy 15 nie widać było serwera, nawet wpisując jego
adres lokalnie(!). Natomiast odmowa dostępu była jednak spowodowana
błędnymi uprawnieniami. Niestety musiałem wszystkie poustawiać na nowo, ale
na prawdę nie mam pojęcia jak to się stało, że pliki, które zostały
stworzone przeze mnie podczas jednej sesji miały te prawa różne między
sobą.

--
Pozdrawiam,
Baobam