Otoczenie sieciowe blokuje niektóre pliki

Autor: Baobam <baobam_at_o2.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 21:53:55 MET DST

Cześć

Od pewnego czasu mam pewne problemy z działaniem otoczenia sieciowego.
Udostępniam katalogi na Windows XP Home dla Windows 2000 i Windows 98.
--------------+ Struktura katalogów jest następująca (używać czcionki
UDOSTEPNIANY | o stałej szerokości znaków!). Problem polega na tym, że
+--A | pliki natomiast w B oraz B1 i B2 nie jest to możliwe.
| +--A1 | źródłowy może być używany." natomiast Windows 98 skarży
| +--A2 | obydwu katalogów. Dodam, że sprawa w 100% nie jest
+--B | VMware. W systemie nie ma żadnych firewalli i tym
   +--B1 |
   +--B2 | nie ma rozwiązań. Proszę uprzejmie o pomoc.
--------------+ Z góry dziękuję.

--
Pozdrawiam,
Baobam