Re: Jak odzyskac bootloader Windows?

Autor: Tomek Jarzynka <tomee_at_ZMIEN-tlen-NA-kadu.tlen.net>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 23:20:44 MET DST

Nudna wrotka - Michal Kawecki napisal w <8j33ee.dj4.ln@kwinto.prv>:

> A nowy trafił w to samo miejsce (kanał kontrolera, master/slave)? I czy
> jest to dysk tego samego typu co poprzednio (PATA, SATA)? Może zabootuj
> się spod Konsoli Odzyskiwania i zobacz, czy odnajdzie ona w ogóle stary
> system. Jeśli tak, to wykonaj fixmbr (nadpisze GRUB-a), fixboot, bootcfg
> /rebuid i system powinien ruszyć.

Spróbowałem i nic z tego. fixmbr przeszedł, fixboot też, chociaż krzyczał
o nieznanym rodzaju partycji, ale bootcfg /rebuild już nie.
Postęp jest taki, że pojawia się splashscreen Windows, po czym wywala
BSOD z informacją, że coś-tam-coś-tam (rebootuje się po sekundzie) użyć
chkdsk /F. Tylko, że w konsoli odzyskiwania chkdsk nie ma takiego
parametru...

Czyli co, pozostaje mi zbackupować dane i zainstalować system od nowa? :|

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net
"Dla ciebie jestem ateistą, dla Boga jestem Lojalną Opozycją. (Woody Allen)"