Re: uszkodzona główna tabela plików

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 23:56:23 MET DST

Użytkownik <vjmario@interia.pl> napisał w wiadomości
news:1158007257.950622.319940@m73g2000cwd.googlegroups.com...

> ** 2. Obsługa dużych partycji włączona? (http://www.48bitlba.com)

**2 gdzie mogę sprawdzić czy obsługa dużych partycji jest
włączona?.

*** Oj, chyba nie czytasz tego, co Ci piszą inni... :P

Dysk mam od 1,5 roku z jedną partycją i do tej pory chodził bez
problemów.

*** Podałem wystarczająco dużo info do poradzenia sobie z tematem :P

**1 jak mam naprawić /nawet jak sprawdźć czytnik/? oddać do

*** Nawet nie wiesz, co to jest... Podpowiem - to program do czytania newsów i
czasem pisania na nie.
Ty używasz Mozilli Firefox 1.5.0.6 i systemu Windows XP, oraz z serwisu grup
dyskusyjnych w Google, który notorycznie kaszani nagłówki (stąd z naprawieniem
czytnika, to akurat była podpucha, gdybyś rzeczywiście miał skopsany czytnik
przez uporczywe trzymanie się quoted-printable, to bym nie odpowiedział. A net
masz z kablówki gdyńskiej firmy Multimedia / Szelsat
**Coby nie było, ze wyciągam tajne dane - Używam Windows 2000, ServicePack 4,
chwilowo wyłączony (ale zaraz włączę) Avast, Outlook Express z prawie
wzystkimi aktualizacjami, oraz chwilowo wyłączony Avast.

serwisu?- dysk jest na gwarancji. Ale myślę, że to bardziej
software-owy problem a nie hardware-owy.

** Nie myl dysku z czytnikiem, to dwie zupełnie niezależne rzeczy.
** Mnie też wygląda na problem programowy - a gdzie szukać - podałem wcześniej
i w tym poście nie wyciąłem swej wskazówki...
** Podpowiedź ostatnia... use Google... Jeśli moje podpowiedzi nie pomogły.

--
LH
Czołowy spamer Europy - ICIC Ukraina - telefony do prób wszelakich: