Re: Jak odzyskac bootloader Windows?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 09:31:17 MET DST

Użytkownik "Tomek Jarzynka" <tomee@ZMIEN-tlen-NA-kadu.tlen.net> napisał w
wiadomości news:3490062.VQMJaUe6Z0@arista.4mind.pl...
> Witam,
>
> zrobiłem upgrade dysku i przenosiny danych na nowy, niestety, po
> przenosinach Windows nie chce wstać.
> Partycje skopiowałem programem Paragon Drive Backup, pierwszą
> podstawową windowsową do pierwszej podstawowej na nowym dysku, pierwszą
> rozszerzoną do drugiej podstawowej a drugą rozszerzoną do trzeciej
> podstawowej. Siedzą tam Linux Swap i Linux odpowiednio.
> Uruchomiłem komputer z płytki instalacyjnej Linuksa, zainstalowałem
> GRUB do MBR (tak jak było poprzednio). Linux uruchamia się poprawnie,
> [...]

A nowy trafił w to samo miejsce (kanał kontrolera, master/slave)? I czy jest
to dysk tego samego typu co poprzednio (PATA, SATA)? Może zabootuj się spod
Konsoli Odzyskiwania i zobacz, czy odnajdzie ona w ogóle stary system. Jeśli
tak, to wykonaj fixmbr (nadpisze GRUB-a), fixboot, bootcfg /rebuid i system
powinien ruszyć.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/