Re: winda w opałach

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 23:07:36 MET DST

Użytkownik "petarda" <ankawi_WYTNIJ__TO_@gmail.com> napisał w wiadomości
news:ee4mjj$bke$1@mx1.internetia.pl...
> Wywaliłam ZoneAlarm, włączyłam Zaporę Windows.
> Mam Windows XP, SP2, aktualizowany... dość dawno temu.
> Jeżeli chodzi o Hijacka - logi zostały sprawdzone w wiarygodnym źródle.
> Bez wątpienia masz rację, że robactwo przedostało się przez jakieś dziury.
> Gmer znajduje sporo rootkitów, mam nadzieję, że uporam się z tym - jestem
> chyba bliżej niż dalej ;-)

A, byłbym przeoczył. Zapuść Konsolę Odzyskiwania i wykonaj chkdsk /p lub
lepiej
chkdsk /r - bo pewnie już dawno system plików nie był sprawdzany. Tu leży
opis Konsoli:
http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=14270&st=0&/

> Aha, przy okazji - kiedy uruchamiam komputer w trybie awaryjnym, nie widzi
> myszki, kursor jest nieruchomy. To też nowy nabytek...

To na koniec przeinstaluj system (bez utraty danych):
315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną instalację)
systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341

I jeszcze jedna (prawdopodobnie) przydatna strona:
308421 - JAK: Przejmowanie na własność pliku lub folderu w systemie Windows
XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;308421

--
M.   [MS-MVP]