Re: Skype do zastosowań niekomercyjnych?

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 00:48:26 MET DST

Dnia Sun, 10 Sep 2006 23:23:03 +0200, Konrad Kosmowski tak nawijal:

> Ze wszystkim wiąże się jakieś niebezpieczeństwo. Trochę siejesz FUD. :)

W kazdej powaznej firmie za instalowanie tego typu gownien
user by wylecial na zbity pysk.

> Co do Skype to jest +/- wiadomo co robi,

Nic nie wiadomo co skype robi, bo nie ma ani jednego rzetelnego
opracowania. Sa tylko domysly i spekulacje.

> jakby robiło coś złego to szybko by o tym było głośno,

Skype jest na rynku dopiero od roku, za wczesnie by cokolwiek
wyrokowac. Ale ja chcialbym zauwazyc, ze o projekcie Echelon
tez mowilo sie, ze nie istnieje, az wiele lat pozniej wyszlo.

> http://www.skype.com/security/guide-for-network-admins.pdf

Coz za 1337'owy material podeslales.
Rzeklbym, ze samouczek dla windowsa jest powazniejszy.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...