Jak odzyskac bootloader Windows?

Autor: Tomek Jarzynka <tomee_at_ZMIEN-tlen-NA-kadu.tlen.net>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 00:59:43 MET DST

Witam,

zrobiłem upgrade dysku i przenosiny danych na nowy, niestety, po
przenosinach Windows nie chce wstać.
Partycje skopiowałem programem Paragon Drive Backup, pierwszą
podstawową windowsową do pierwszej podstawowej na nowym dysku, pierwszą
rozszerzoną do drugiej podstawowej a drugą rozszerzoną do trzeciej
podstawowej. Siedzą tam Linux Swap i Linux odpowiednio.
Uruchomiłem komputer z płytki instalacyjnej Linuksa, zainstalowałem
GRUB do MBR (tak jak było poprzednio). Linux uruchamia się poprawnie,
natomiast po wybraniu załadowania Windows ekran jest pusty, nic się
nie dzieje.
Dane na partycji Windows są (Linux je widzi), flaga partycji jest
ustawiona odpowiednio, jest też aktywna.

Czy jest jakiś sposób, żeby przywrócić bootowanie Windows inne niż
formatowanie i reinstalacja? Mogę nadpisać MBR czymś Windowsowym,
najwyżej go sobie potem znów skonfiguruję do dual-boot, byle tylko
cholera zaczęła działać.

Niestety, starego dysku już nie ma.

Za wszelkie porady z góry dzięki,

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net
"Dla niektórych ludzi wiara jest jedynym powodem aby być przyzwoitym