Re: Skype do zastosowań niekomercyjnych?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 09:51:21 MET DST

** Franciszek Sosnowski wrote:

> W kazdej powaznej firmie za instalowanie tego typu gownien
> user by wylecial na zbity pysk.

Cóż widocznie pracuję w niepoważnej, pozostaje mi z tym żyć chyba
jedynie...

Swoją drogą na Twojej stronie jest:

Media elektroniczne:

  aim: francesco22ns
  gg: 396241
  icq: 15284398
  msn: msn@fran.pl
  skype: frankie_ns (od 11.2005 prosze uzywac sip)
  tlen: qbeck22
  yahoo: frankie_23_ns

:)))

Używasz co najmniej kilku zamkniętych usług IM.

> Nic nie wiadomo co skype robi, bo nie ma ani jednego rzetelnego
> opracowania. Sa tylko domysly i spekulacje.

A wiesz co robią: AIM, GG, ICQ, MSN, Tlen, Yahoo?

> Skype jest na rynku dopiero od roku,

Ta, w 2004 miało milion użytkowników zalogowanych jednocześnie, jak
jeszcze zapewne nie istniało na rynku.

> Coz za 1337'owy material podeslales.

Normalny.

> Rzeklbym, ze samouczek dla windowsa jest powazniejszy.

Bo? Może przeczytaj ten materiał, napisane tam jest jak Skype korzysta
z sieci i jak je kontrolować.