XP i pamieci przenosne na USB

Autor: ZZ <someone_at_indigo.ie>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 12:41:14 MET DST

otoz mam w firmie kompa (bez sieci) z XP SP1 eng, stary
delowski P 500MHz ale z 2 gniazdami USB1, "od zawsze"
nie dzialaly na nim pedvrive-y wiec nosimy sekretarce
pliki na dyskietkach ;-) - ale wczoraj potrzebowalem zapiac
do tego komputera dysk twardy na USB i okazalo sie ze
tez nie chce dzialac - w zwiazku z tym ze mam spora ilosc
danych do zgrania mam 2 wyjscia - po pracy odpiac tego
kompa i przeniesc do pomieszczen gdzie mamy siec, zalozyc
mu karte siec, podlaczyc do sieci i zgrac dane na innego kompa
albo....
znalezc problem z tym zakichanym XP - czy to mozliwe ze
XP jedynie z Service Pack 1 nie czyta pamieci na USB?
czy wgranie SP2, ew. dogranie czegos jeszcze to umozliwi?
czego mam szukac i ew. gdzie ?

komp jest firmowy, sekretariat, uzytkowniczka boi sie
cokolwiek z nim robic, wiec prosze o metode jak najbardziej
nieinwazyjna !!

ZZ