Re: klejnosc uruchamiania programow w autostart

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 12:43:18 MET DST

** Mariusz Wlodarczyk wrote:

> A tak swoją drogą to ciekawe, że podobnie jest z "WBStartup" w
> AmigaOS3 i 4, MorphOS i "Startup Items" w MacOS 9.x (w X nie wiem, bo
> to już nie moja epoka). Wszędzie kolejność jest zupełnie
> przypadkowa. :)

Bo zasadniczo rozwiązania tego typu "Autostart" nie służą do odpalania
usług - w Windows od tego jest Services (inne systemy mają inne sposoby
kontrolowania usług np. launchd) i tam masz sporo możliwości, między
innymi kolejność, zależności, restartowanie itp.

W Autostart po prostu leżą sobie pliki, które są uruchamiane w/g
*jakiejś* (jakaś musi istnieć) kolejności ale one i tak odpalają
programy równolegle.