Re: XP i pamieci przenosne na USB

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 15:59:19 MET DST

ZZ napisał(a):
> otoz mam w firmie kompa (bez sieci) z XP SP1 eng, stary
> delowski P 500MHz ale z 2 gniazdami USB1, "od zawsze"

mialem ten sam problem z plyta na chipsecie KT133A (usb w tej starej
wersji 1.0 czy 1.1), po prostu pendrajw kingston traveler niby dzialal,
niby go system widzial, ale zadna operacja kopiowanie/nagrywanie nie
konczyla sie sukcesem. i na 99% jestem przekonany, ze masz ten sam
problem. niby w instrukcji jest napisane, ze pendrajw jest kompatybilny
z 1.1, wiec myslalem, ze bedzie dzialal, jednak nie i objawy byly takie
same jak u ciebie. to raczej nie kwestia systemu tylko sprzetu i chyba
nic nie zrobisz. mozesz za pare groszy kupic karte z portami usb 2.0
wsadzic to do tego kompa i problemy sie skoncza z chodzeniem z dyskietkami.