Re: XP i pamieci przenosne na USB

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 13:36:13 MET DST

Użytkownik "ZZ" <someone@indigo.ie> napisał w wiadomości
news:edosvj$bj8$1@news.onet.pl...
> otoz mam w firmie kompa (bez sieci) z XP SP1 eng, stary
> delowski P 500MHz ale z 2 gniazdami USB1, "od zawsze"
> nie dzialaly na nim pedvrive-y wiec nosimy sekretarce
> pliki na dyskietkach ;-) - ale wczoraj potrzebowalem zapiac
> do tego komputera dysk twardy na USB i okazalo sie ze
> tez nie chce dzialac - w zwiazku z tym ze mam spora ilosc
> danych do zgrania mam 2 wyjscia - po pracy odpiac tego
> kompa i przeniesc do pomieszczen gdzie mamy siec, zalozyc
> mu karte siec, podlaczyc do sieci i zgrac dane na innego kompa
> albo....
> [...]

Trudno powiedzieć w czym leży problem na podstawie tak skromnego opisu - czy
w systemie, czy w sprzęcie... może zacznij od oględzin Menedżera urządzeń,
czy są tam widoczne kontrolery "uniwersalnej magistrali szeregowej" tudzież
"urządzenia interfejsu HID", czy nie ma jakichś konfliktów,
niepoinstalowanych sterowników... no i czy w ogóle zainstalowałeś sterowniki
do chipsetu płyty głównej. Zajrzyj też do BIOS-u, czy włączony jest w nim
kontroler USB (nie chodzi o "legacy USB").

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/