Re: server 2003 - raid sprzetowy czy programowy?

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 18:20:38 MET DST

Piotr Smerda wrote:

> RAID5 na software? Twardy jesteś :D Ja nie miałem cierpliwości zwłaszcza
> przy dużych partycjach i konfiguracjach z więcej niż 3 dyskami.

Powiedzmy, że taki a nie inny wybór był spowodowany czynnikami nieco
zewnętrznymi. A swoją drogą pamiętam, że po takich doświadczeniach z
RAID5 pod W2K3 sprawdzałem też działanie raidów softowych pod linuksem i
ku mojemu zdziwieniu zauważyłem podobne efekty :)

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl