Re: w2k sp4, via usb2.0 pci dziwny problem

Autor: RyAn <rysiek_at_konto.pl>
Data: Mon 29 May 2006 - 18:14:55 MET DST

  K napisał(a):
> witam,
> mam taki dziwny i strasznie denerwujacy problem, zaczne od konfigu:
> w2k sp4 polski, mtb intel mo810e/d810emo na i810, na jedynym pci wlozylem
> kontroler via usb2.0 na ukladzie vt6212 (ale tu moge sie mylic, ten nowszy w
> kazdym razie), urzadzenie teoretycznie dziala tzn w managerze urzadzen jest
> rozszerzony kontroler hosta usb i hub usb 2.0 nie ma konfliktow, urzadzenia
> dzialaja poprawnie (w sisandra rowniez wszystko widac ok). po starcie systemu
> urzadzenia podpiete do karty sa niewidoczne (ale zasilane pradem), restart
> [...]
Kiedyś na taki problem odpowiadałem jak udało mi się u siebie usunąć.
Borykałem się z kontrolerem USB 2.0 (o ile pamietam tez VIA).
Szukałem na zagranicznych grupach dyskusyjnych i wszędzie ta sama recepta:
Cytuje : Jeśli masz kontroler inny niż na NEC'u wyjmij go ostrożnie,
wyrzuć przez okno. Idz do najblizszego Radio Shack kup na NEC'u
,włóż do komputera i zapomnij.
Zastosowałem natychmiast i faktycznie ZERO problemów i zagadek.
Co do kontrolerów na VIA to tylko niektóre wioski w Chinach robią je
dobrze i trudno na taki egzemplarz trafić,który chodzi z każdym
komputerem - to też cytat z tych grup.

--
pozdrawiam
RyAn