VNC, zdalny użytkownik i wymuszenie braku podglądu obrazu na monitorze

Autor: Tomasz Sokólski <askman25_at_NOSPAMgazeta.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 09:57:26 MET DST

Witam,

Czy jest możliwość, aby w momencie podłączenia się zdalnego użytkownika
przez VNC (aktualnie mam TightVNC, ale mogę postawić coś innego) do
Windows 2000 Prof. ekran monitora lokalnie wygasł, albo został wyłączony
tak aby ktoś, kto "kręci się" przy tym komputerze nie widział co robi
zdalny użytkownik? Wolałbym uniknąć fizycznego odłączania monitora,
klawiatury i myszki.

Pozdrawiam