Re: VNC, zdalny użytkownik i wymuszenie braku podglądu obrazu na monitorze

Autor: Piotr Kulinski <piotr_kulinski_at_wpw.pl>
Data: Thu 25 May 2006 - 08:52:12 MET DST

Tomasz Sokólski wrote:

> Witam,
>
> Czy jest możliwość, aby w momencie podłączenia się zdalnego użytkownika
> przez VNC (aktualnie mam TightVNC, ale mogę postawić coś innego) do
> Windows 2000 Prof. ekran monitora lokalnie wygasł, albo został wyłączony
> tak aby ktoś, kto "kręci się" przy tym komputerze nie widział co robi
> zdalny użytkownik? Wolałbym uniknąć fizycznego odłączania monitora,
> klawiatury i myszki.

może włączyć oszczędzanie energii i wyłączać monitor po np 1 minucie.
Problemu nie rozwiązuje ale pewna alternatywa. I dodatkowo w VNC ustawić
blokowanie użytkownika na czas pracy klienta VNC.

--
pozdrawiam,     GG i SkyPe w X-nagłówku posta, e-mail: zmień "wpw" na "wp"
piotr           "Uśmiechnij się, śmiech to zdrowie"