brak logowania po skopiowaniu partycji systemowej

Autor: Marcin Z. <mziel-nospam_at_szczecin.home.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 09:44:56 MET DST

Zgrałem system Windows XP za pomocą Ghost-a na inny dysk, jednak po
założeniu tego drugiego dysku, system się uruchamia do okna logowania a po
wpisaniu usera i hasła, ponownie przechodzi do okna logowania. W żaden
sposób nie można wejść do systemu, w trybie normalnym ani awaryjnym.

Próbowałem z konsoli odzyskiwania wpisać polecenie FIXMBR ale nie pomogło.

Może ktoś z Was umiałby mi pomóc w tym problemie? Dodam, że na stacji jest
zainstalowany klient NetWare.

Pozdrawiam,

Marcin Z.