Re: VNC, zdalny użytkownik i wymuszenie braku podglądu obrazu na monitorze

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 18 May 2006 - 11:30:34 MET DST

** Tomasz Sokólski wrote:

> Czy jest możliwość, aby w momencie podłączenia się zdalnego
> użytkownika przez VNC (aktualnie mam TightVNC, ale mogę postawić coś
> innego) do Windows 2000 Prof. ekran monitora lokalnie wygasł, albo
> został wyłączony tak aby ktoś, kto "kręci się" przy tym komputerze
> nie widział co robi zdalny użytkownik? Wolałbym uniknąć fizycznego
> odłączania monitora, klawiatury i myszki.

Nie ma, wynika to z tego na jakiej zasadzie działa VNC na Windows - po
prostu kopiuje zawartość ekranu i przesyła do klienta - jeżeli
zawartość ekranu będzie pusta to to zostanie wysłane do klienta, ergo
nie da się.

Ew. możesz próbować jakieś myki z wyłączeniem monitora w sposób
programowy i przy okazji zablokowaniem klawiatury i myszki.