Upgrade XP

Autor: Miki <mikpo>
Data: Sat 22 Apr 2006 - 07:54:26 MET DST

Czesc

Kupiłem ostatnio uzywanego laptopa z XP PRO. Co prawda CD instalacyjnych nie
dostalem bo sie poprzedniemu wlascicielowi "zagubily", ale przyzekal, ze to
co mam zainstalowane na dysku to oryginal.
Jakiez bylo moje zdziwienie, gdy przy probie update narzedzie do sprawdzania
autentycznosci wydarlo sie ze mam nieoryginalna wersje.
Sprawdzilem sn tego zainstalowanego XP i zgadza sie z serialem z nalepki na
spodzie laptopa.
Czy faktycznie mam pirata czy to jest jakis problem z update?
System jest aktywowany, nigdzie nie podaje ze zostalo mi jeszcze iles-tam
dni do aktywacji.
Co mam zrobic? Tylko nie mowcie ze musze kupic kolejna instalacje XP....

Pozdrowka
Miki