Re: InsERT_GT.exe

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 22 Apr 2006 - 03:58:19 MET DST

<b_i_l_l_y@o2.pl> napisał:

> witam,mam wina

Ja też ze dwa piwa bym znalazł. I co z tego?

www.katalogfirm.com.pl/szukaj-wina.htm ?

> i przypadkiem wywalila plik InsERT_GT.exe

Nie wywaliła, tylko sobie ściągnęła.

> na pulpitnie

Gdzie???

> pisze ze jest uzywany,

Pewnie, po to się ściąga plik ca 200 MB, aby go używać.

> strasznie mnie to wkuza,bede wdzieczny za
> jakas sugestie jak sie go pozbyc

Może najpierw się upewnij, że powinieneś go pogonić. Następnie zajrzyj na
http://www.insert.com.pl/produkty/sprzedaz_i_produkcja/subiekt_gt/wersja_pro
bna.html
Jeśli nabrałeś pewności, że możesz go pogonić, to przyjrzyj się uruchomionym
procesom, uprawnieniom do tego pliku, a jak się już bardzo _wkurzysz_ to
programowi Unlocker.

JoteR