Re: Upgrade XP

Autor: Borafu <borafu_NIELUBIESPAMU_at_gazeta.pl>
Data: Sat 22 Apr 2006 - 11:13:04 MET DST

Miki napisał(a):
> Czesc
>
> Kupiłem ostatnio uzywanego laptopa z XP PRO. Co prawda CD instalacyjnych
> nie dostalem bo sie poprzedniemu wlascicielowi "zagubily", ale
> przyzekal, ze to co mam zainstalowane na dysku to oryginal.
> Jakiez bylo moje zdziwienie, gdy przy probie update narzedzie do
> sprawdzania autentycznosci wydarlo sie ze mam nieoryginalna wersje.

Jeśli to OEM to bez względu na to czy facet miał legalną wersję Ty masz
legalną jeśli kupiłeś go razem z nośnikiem, licencją i nalepką. W
pewnych warunkach jako nośnik traktuje się też ukrytą partycję z
instalką. Sama nalepka niczego nie legalizuje.

To tak pokrótce informacja ze szkoleń MS na temat licencjonowania.

Pozdro

--
Borafu