Re: XP + IE7

Autor: <oriechmar_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 08 Apr 2006 - 20:25:51 MET DST

> Zainstalowałem. Wygląda raczej na to drugie, niestety.
>
> Poza tym wrazenia mam mieszane. Owszem, jest postęp,
> są zakładki, jest fajny zoom po całości (jak w Operze).
> Tylko czcionki jakoś dziwnie są wyświetlane, jakoś inaczej,
> bardziej gładko i mgliście (różnica widoczna nawet po
> wyłączeniu CearType).
>
> No i najgorsze, jak dla mnie, wszedlem na pewną stronę,
> którą zrobiłem parę lat temu, z dosc skomplikowanym Java-Scriptem,
> i niestaty pod IE7 sypie sie i krzyczy o błędach. Trochę to
> dziwne, skoro pod IE6, IE5.5, IE5, Operą, FF, Mozillą - działa bezbłędnie.
> [...]

To prawda JS dziala beznadziejnie (jeszcze - bo to w końcu wersja beta i to
chyba drugi wypust z 20 marca czyli świeży), mało tego, histroria też
szwankuje, nie wsponę o dziwnej interpretacji animacji flash (coś czuję że IE
tego nie poprawi tylko macromedia wypuszczą nowy plugin który to wyeliminuje)
można się doszukiwać kolejnych usterek, ale.....
ale jej zale nie przebije żadna inna przeglądarka nie ma szans,
1. szybkość działania jest szokująca (w mozilli krew mnie zalewa gdy niedość
że potwornie długo się czeka na jej odpalenie to jeszcze tak samo JS również
źle działa i CSS także interpretuje po swojemu, nie wspomnę o koszmarnie
skomplikowanym systemie dostosowywania jej do własnych potrzeb)
2. prostota i intuicyjność (konstrukcja zapałki wydaje się być bardziej
złożona przy niej)
3. to jest wersja beta więc dajmy szansę programistą aby zrobili co do nich
nalezy i moim skromnym zdaniem nie dowalajmy sobie jeden drugiemu co to za
badziewie lub cudo tylko piszmy do microsoftu na temat naszych spostrzeżeń aby
wersja komercyjna była taka jakiej wszyscy oczekujemy

pzdr.

marcin

PS.
nikt nie odpowiedział na moje pytanie :(
nie wykluczone że w powyższej wypowiedzi odpowiedziałem sobie na nie sam :(
jeśli tak jest to fatalnie
bo nie wiadomo kiedy macromedia przygotuje stosowny plugin :(