Problem z dwoma systemami

Autor: likenoother <like.no.other_at_wp.pl>
Data: Sat 08 Apr 2006 - 20:39:51 MET DST

Mam taki problem bo zainstalowalem dwa windowsy na oddzielnych
partycjach (win 98SE i win XP PRO) 98SE na C: a XP na E: . Pierwszy
instalowalem 98 a potem XP. Po pewnym czasie zostalem zmuszony do
sformatowania C: i przeinstalowania 98 ale teraz przy starcie nie
wykrywa mi XP i nie ma opcji wybierania systemow. Odrazu wlacza sie
98SE(XP ciagle jest zainstalowany). Co mam zrobic zeby moc znowu
wybierac system przy starcie ?