Re: XP + IE7

Autor: Artur Grdeń <mega_skasuj_to__at__skasuj_to_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 19:07:51 MET DST

marcin napisał(a):
> Widzieliście te dziwne obramowania które się pojawiają w IE7 po najechaniu
> myszką na flasha?
>
> Ktoś wie jaka opcja w IE7 powoduje wyłączenie tych upierdliwych obramowań?
>
> Każdego flasha traktuje jak odnośnik, mam nadzieję że w wersji finalnej
> to wyrzucą ;)

to chyba nie wina ie7, bo ja spotkałem się z tymi obramowaniami flasha
na kompie z ie6 - jak kliknąłem prawym klawiszem na obramowanej animacji
flash i coś tam wybrałem to obramowania znikneły - jeśli pamiętam, to
chodziło chyba o to, że flash nie był w najnowszej wersji i po
aktualizacji problem zniknął

--
Artur Grdeń