Re: XP + IE7

Autor: latet <latet_at_xxx.pl>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 18:08:32 MET DST

> Ale czy da sie go zaistalowac calkowicie "obok" istniejacej
> wersji IE6? Tak jak mozna miec starsze wersje "standalone"...
> Czy tez raczej IE7 "zintegruje sie" z systemem, jak nowotwór?

Zainstalowałem. Wygląda raczej na to drugie, niestety.

Poza tym wrazenia mam mieszane. Owszem, jest postęp,
są zakładki, jest fajny zoom po całości (jak w Operze).
Tylko czcionki jakoś dziwnie są wyświetlane, jakoś inaczej,
bardziej gładko i mgliście (różnica widoczna nawet po
wyłączeniu CearType).

No i najgorsze, jak dla mnie, wszedlem na pewną stronę,
którą zrobiłem parę lat temu, z dosc skomplikowanym Java-Scriptem,
i niestaty pod IE7 sypie sie i krzyczy o błędach. Trochę to
dziwne, skoro pod IE6, IE5.5, IE5, Operą, FF, Mozillą - działa bezbłędnie.
Jeszcze nie doszedłem gdzie dokładnie problem, ale sprawa
poważna, bo za parę lat, zapewne, IE7 będzie "królować".

latet