Re: XP + IE7

Autor: <oriechmar_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 08 Apr 2006 - 20:14:28 MET DST

> Nieźleście nas urządziły, siostry, ja tu widzę niezły... niezłe pole do
> popisu dla hakerów, którzy wszem i wobec udowodnią, że za ich sprawą
> ograniczenia przynajmniej częściowo odchodzą w niebyt :))

oczywistą sprawą jest że hakerzy nie będą pisać wirów pod przeglądarki które
stosuje 2% użytkowników tylko pod te które stostuje znakomita większość.
mozilla jest toporna jak diabli a do tego koszmarnie wolna, mam ją
zainstalowaną ale tylko po to aby sprawdzać poprawność wyświetlania się stron
i raczej jej unikam (szoka mi czasu na czekanie aż raczy cokolwiek zrobić).

mam zainstalowanego firewalla i gdy jakis badziew chce wleźć to zaraz podnosi
się krzyk, wiadomo firewall wszystkiego nie załatwi ale z większością daje
sobie radę więc nie rozumiem o co tyle krzyku z tymi dziurami w IE,
ważne że jest szybki i wygodny w użyciu, przeglądarka przecież nie ma spełniać
funkcji firewalla tylko ma być przeglądarką.

PS. zresztą pytanie które zadało nie dotyczyło bezpieczeństwa tej
przeglądarki !!!!!!!!!!!!!!!!

pzdr.

marcin