Re: Instalacja Win XP na "gołym" dysku

Autor: <P_at_lmer>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 12:11:29 MET

news:n15ssd.63e.ln@kwinto.prv...
> Po instalacji systemu możesz ją ponownie założyć spod
> diskmgmt.msc.

Wyjasnij proszę co to jest i gdzie tego szukać?

Proponuję też wykonać restart po założeniu i sformatowaniu
> partycji systemowej a przed rozpoczęciem instalacji. Aha, pamiętaj też,
> że jeśli dysk ma więcej niż 137 GB, to nie wolno zakładać na nim
> partycji przekraczających tą granicę bez włączenia obsługi BigLBA.

Istotnie mam dysk przekraczający owe 137 GB, jednak nie zmaierzam tworzyc
partycji przekraczającej tę wartość. Czy po instalacji Win XP Sp2 będę
musiał włączać obsługę 48-bitowego adresowania bloków logicznych, czy też
będzie ona juz domyslnie włączona?

Pozdr.