Re: +++ XP nie obsługuje nowych chipsetów (Asus A8R-MVP) ? +++

Autor: Slawomir Stanczak <null_at_blackhole.net>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 11:24:15 MET

Lawrens Hammond wrote:
> Użytkownik "Slawomir Stanczak" <null@blackhole.net> napisał w wiadomości
> news:dss0oe$i2m$1@zeus.man.szczecin.pl...
>
> Powodzenia.

Hi,

Dzięki za obszerne info. Rozwiązałem problem. Powód w tym wypadku
okazał się błachy. Uaktywniłem partycję na której miał być instalowany
XP i instalator ruszył bez problemów. O ile dobrze pamiętam
na poprzedniej płycie nie miało w momencie samego rozruchu znaczenia,
tutaj jednak ma. Tak czy owak cieszę się, że mogę działać dalej. ;)
Czas pokaże czy spotkają mnie jeszcze jakieś niespodzianki.

Jeszcze raz dziękuję Ci za pomoc. :)

pozdrawiam
Sławek