Re: +++ XP nie obsługuje nowych chipsetów (Asus A8R-MVP) ? +++

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 12:12:52 MET

Użytkownik "Slawomir Stanczak" <null@blackhole.net> napisał w wiadomości
news:dssb4f$j4f$1@zeus.man.szczecin.pl...
(uaktywnienie partycji)
> na poprzedniej płycie nie miało w momencie samego rozruchu znaczenia,
> tutaj jednak ma. Tak czy owak cieszę się, że mogę działać dalej. ;)

Czyli wyszło, że po prostu instalator Windows ma kulawe procedury ustawiania
partycji jako aktywna, jeśli np. istniała już wcześniej i aktywną nie była.

> Czas pokaże czy spotkają mnie jeszcze jakieś niespodzianki.

Już IMHO nie powinny.

> Jeszcze raz dziękuję Ci za pomoc. :)

Niet za szto :)
Cieszę się, że moje praktyczne doświadczenie przydało się komuś.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.