Re: Instalacja Win XP na "go³ym" dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 13:20:43 MET

U¿ytkownik "P@lmer" <USkoluUN_TO@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:43f1bac9$1@news.vogel.pl...

> U¿ytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisa³ w wiadomo¶ci
>
> Wyjasnij proszê co to jest i gdzie tego szukaæ?

Jest to konsola Zarz±dzania dyskami. Mo¿na j± uruchomiæ z wiersza
poleceñ wpisuj±c diskmgmt.msc albo z Narzêdzi Administracyjnych w Panelu
Sterowania.

> Proponujê te¿ wykonaæ restart po za³o¿eniu i sformatowaniu
>
> Istotnie mam dysk przekraczaj±cy owe 137 GB, jednak nie zmaierzam
> tworzyc partycji przekraczaj±cej tê warto¶æ. Czy po instalacji
> Win XP Sp2 bêdê musia³ w³±czaæ obs³ugê 48-bitowego adresowania
> bloków logicznych, czy te¿ bêdzie ona juz domyslnie w³±czona?

Bêdzie w³±czona. Moja uwaga odnosi³a siê do instalacji systemu
niezintegrowanego z SP2, do którego trzeba ten pakiet poprawek
doinstalowaæ ju¿ po postawieniu systemu.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadaj±c zmieñ px na pl/