Re: +++ XP nie obsługuje nowych chipsetów (Asus A8R-MVP) ? +++

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 18:47:30 MET

Użytkownik "Slawomir Stanczak" <null@blackhole.net> napisał w wiadomości
news:dsq9ts$thr$1@zeus.man.szczecin.pl...
> Odpaleniu krążka XP, standardowe info:
> "Naciśnięcie dowolnego klawisza uruchomi Instalator XP..."
>
> Po naciśnięciu klawisza ekran robi się czarny i na tym koniec.
> Mimo że pod linuxem to wszystko działa, wymieniłem DVD, dysk,
> próbowałem podpinać HDD i DVD na jednym kanale IDE jak również
> na oddzielnych - bez efektu. Płyty XP nie można zabootować.
>
> Pytanie do Guru XP jak obejść ten problem ? Czy ktoś z Was
> używa płyty Asus A8R-MVP i udało mu się odpalić instalatora XP ?

Gdybym to ja miał ten problem... to po chłopsku zadziałałbym tak, jak z
płytą w ogóle nie obsługującą startowania z CDROMa. Myślę, że jako
administrator poradzisz sobie z tak błahym problemem...? Bo wygospodarować
partycję FAT to chyba potrafisz?
Albo trafiłeś na egzemplarz, jak jedna z moich płyt - płyta sprawna, ale za
jasnego gwinta nie postawisz na niej NIC powyżej Windows 2000 - wywali BSOD
przy pierwszym restarcie. Memtest nie wykazuje błędów...

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.