Re: +++ XP nie obsługuje nowych chipsetów (Asus A8R-MVP) ? +++

Autor: Slawomir Stanczak <null_at_blackhole.net>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 08:27:10 MET

Lawrens Hammond wrote:
> Gdybym to ja miał ten problem... to po chłopsku zadziałałbym tak, jak z
> płytą w ogóle nie obsługującą startowania z CDROMa. Myślę, że jako
> administrator poradzisz sobie z tak błahym problemem...? Bo wygospodarować
> partycję FAT to chyba potrafisz?
> Albo trafiłeś na egzemplarz, jak jedna z moich płyt - płyta sprawna, ale za
> jasnego gwinta nie postawisz na niej NIC powyżej Windows 2000 - wywali BSOD
> przy pierwszym restarcie. Memtest nie wykazuje błędów...

Nie do końca Cię zrozumiałem. Za dawnych czasów tak instalowałem
W98. Kopiowałem zawartość CD na inną partycję i z niej instalowałem
system. Problem w tym że XP nie odpala się o ile wiem z trybu MS-DOS.
W takim układzie musiałbym na tej drugiej partycji zainstalować
W98 i spod niego spróbować wystartować instalatora XP lub skopiować
zawartość CD XP na tą partycję i wystartować z niej CD.

Dobrze myślę, czy też nie ? Istnieje w ogóle możliwość odpalenia
instalatora XP z partycji FAT z poziomu MS-DOS ? Pytam o to dlatego
że jak dotąd jest to pierwszy taki przypadek.

Pamięć jest na 100 % sprawna.

Dzięki za sugerstie.
Sławek

pozdrawiam Cię