Re: Instalacja XP pro - problem

Autor: <> <nolde_at_go2.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 18:33:57 MET

Marek napisał(a):
> Witam
>
> Instalacja przebiega poprawnie: sprawdzanie, wybór dysku, formatowanie,
> kopiowanie plików potem restart a po restarcie....... wszystko zaczyna się od
> początku, instalacja nie jest kontynuowana. Jakieś pomysły?
>
> Pozdrawiam
> Marek

  nie jestem pewny czy aby nie trzeba wjąć CD-r -a z WinXP po
skopiowaniu plików na Dysk twardy .....albo masz dwa systemy
i instalator... się gubi . Jak np chcesz instalować dwa systemy
to po instalacji pierwszego ukryj jego partycje. Ale to tylko moje
zgadywanie :-)

--
<< Wezyr >>
Na górze róże na dole fiołki ...wydymać Donaldy i inne kaczorki