Re: pasek zadan w aktywnym oknie

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 23:35:09 MET

Dnia 2006-01-09, *gdynus* napisał(a):

> Dzieki! w koncu ktos potraktował mnie powaznie, toolbarfix nie pomógł, Chodzi
> oczywiscie o Exploratora Windows w Exploratorze Internetu toolbar jest na
> miejscu i co ciekawe w pomocy tez, ale nie moge tam znalezc nic odpowiedniego,
> co jeszcze mozemy zrobic?

Hmm... Na innej stronie, gdzie był link do w/w narzędzia 9toolbar-fix)
była informacja, że być może aby to zadziałało trzeba włączyć Pasek
adresu -> wyłączyć eksploratora -> włączyć -> (opcjonalnie) wyłączyć pasek
adresu. Spróbuj.
Jeżeli nie pomoże, spróbuj:
1. Lekka przesada, ale tylko lekka :) -> Wykonaj ręczny punkt przywracania
systemu. (Programy -> narzędzia systemowe),
2. Zamknij wszystkie okna przeglądarki i Eksploratora Windows a następnie
Start -> Uruchom -> regedit.exe i znajdź klucz
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\Explorer
2a. Zabezpieczenie 2 stopnia :) -> Prawy klawisz na tym "Explorer" i
eksportuj do pliku *.reg W razie czego bedziesz mógł przywrócić stan
sprzed następnego punktu przez import tego pliku do rejestru,
3. Z w/w klucza usuń wartość (REG_BINARY) o nazwie ITBarLayout.

A tak w ogóle to może warto sprawdzić czy to wszystko to aby nie jest
strzelanie do muchy z armaty :) Może ten nieszczęsny pasek menu gdzieś się
schował? Prawoklik gdzieś w obszarze tytułu okna a listą plików i odznacz
"Zablokuj paski narzędzi" Pojawią się uchwyty pasków - spróbuj nimi
pomanewrować trochę, może pasek menu sam się znajdzie.

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*