Re: pasek zadan w aktywnym oknie

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 21:47:43 MET

Dnia 2006-01-09, *gdynus* napisał(a):

> Przepraszam za to banalne pytanie ale naprawde nie potrafie sobie z tym poradzic
> moja znajomosc komputera jest na poziomie nieco powyzej one/off wiec wybaczcie
> Pracuje w systemie windows xp i w wyswietlanym oknie aktywnym nie mam paska
> narzedzi ktory normalnie pojawiał sie ponizej paska z nazwa okna, co nieco
> utrudnia mi prace . Nie pamietam zebym cokolwiek zmieniał. Znajomy który nieco
> lepiej zna sie na komputerach mowi cos o rejestrach ale sam nie wie dokładnie.
> Czy ktos moze pomóc przywrócic mi poprzednie ustawienia?

Hmm... Szkoda, że nie napisałeś w jakim konkretnie programie "wcięło" :)
Ci ten pasek menu. Ale spróbuję strzelić w ciemno i zgadnąć, że chodzi o
pasek menu Internet Explorera i/lub Eksploratora Windows (okna Mój
Komputer itp). Jeżeli zgadłem, ze strony
http://www.dougknox.com/xp/utils/xp_toolbarfix.htm pobierz
XP_ToolbarFix.zip. Rozpakuj, uruchom i wybierz co ma zostać naprawione.

A jeżeli nie zgadłem i chodzi o jakiś inny program... niestety albo
będziesz musiał sam poszukać (najlepiej w Pomocy jak bez paska menu
włączyć menu Widok -> Paski narzędzi :) - pewnie jakiś skrót klawiaturowy)
albo napisać tutaj co to za program.

P.S. Edytując rejestr też można to naprawić ale skoro "ktoś kto lepiej zna
sie na komputerach sam nie wie dokładnie" o co chodzi lepiej tego nie
robić :))

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*